ANIMATOR 2014



Wójt Gminy Boniewo ogłasza nabór na stanowisko animatora -"Moje boisko ORLIK 2012"
Zatrudnienie na  na podstawie umowy zlecenia na okres od 1marca do 30 listopada 2014 roku.


Gmina zastrzega sobie prawo unieważniania naboru w sytuacji nie otrzymania dofinansowania od Ministerstwa Sportu i Turystyki.

Uwaga ;
Dokumenty wymagane na etapie składania wniosku zostaną zamieszczone od dnia opublikowania przez Kujawsko-Pomorski Szkolny Związek Sportowy .

Osoby zainteresowane  prosimy o składanie wymaganych dokumentów na adres:
Gmina Boniewo ul. Szkolna 28 w terminie do dnia 12 lutego  2014 r. do godz. 15:00

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. /54 2840181 we 37.

Animator :
Zgodnie z założeniami projektu „Animator Moje Boisko – ORLIK 2012”, Animatorem może być osoba, wytypowana oraz zatrudniona przez jednostkę samorządu terytorialnego, która posiada odpowiednie umiejętności, kwalifikacje, doświadczenie i uprawnienia - zgodnie z obowiązującymi w Polsce przepisami prawa, do organizowania i prowadzenia zorganizowanych zajęć sportowych.

Termin i warunki realizacji zadania zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Sportu  i Turystyki: - Projekt „Animator Moje Boisko – ORLIK 2012” może być realizowany  w okresie od  1 marca do 30 listopada 2014r., w wymiarze maksymalnie 9 miesięcy w 2014 roku;

- Projekt polega na udziale finansowym Ministerstwa Sportu i Turystyki w pokryciu kosztów zatrudnienia „Animatorów” - osób inicjujących, organizujących oraz prowadzących systematyczne zajęcia i imprezy sportowe na obiektach powstałych w ramach rządowego programu inwestycyjnego „Moje Boisko - ORLIK 2012”; - Animatorem – zgodnie z założeniami projektu „Animator Moje Boisko – ORLIK 2012”, może być osoba, wytypowana oraz zatrudniona przez jednostkę samorządu terytorialnego, która posiada odpowiednie umiejętności, kwalifikacje, doświadczenie i uprawnienia - zgodnie z obowiązującymi w Polsce przepisami prawa, do organizowania i prowadzenia zorganizowanych zajęć sportowych. - Na Jednostce Samorządu Terytorialnego spoczywa obowiązek weryfikacji uprawnień oraz kwalifikacji animatora/ów do prowadzenia działalności w zakresie określonym w projekcie, zgodnie z wytycznymi zawartymi w tym dokumencie.
PODSTAWOWE ZADANIA „ANIMATORA” - Inicjowanie, organizacja oraz prowadzenie zajęć i imprez sportowych dla różnych grup społecznych, w tym dla:
- dzieci i młodzieży,
- osób dorosłych i seniorów,
- osób niepełnosprawnych,
- rodzin.
- współpraca ze szkołami i innymi placówkami oświatowo-wychowawczymi w celu promowania aktywności fizycznej,  
- współpraca z klubami sportowymi i innymi organizacjami pozarządowymi,
- organizowanie i współorganizowanie imprez sportowych oraz innych wydarzeń promujących zdrowy styl życia, sprzyjających włączeniu społecznemu,
- promocja swojej gminy, miasta, dzielnicy, poprzez działania prowadzone na Orliku,
- angażowanie się w organizację turniejów i akcji społecznych inicjowanych przez MSiT, jeśli te obejmują swoim zasięgiem dany Orlik,
- angażowanie się w programy centralne: np. ,,Turniej Orlika”, ,,Basketmania”, ,,Volleymania”, ,,Szczypiorniak na Orlikach” oraz inne,
- organizowanie, promowanie i rozwijanie wolontariatu  oraz aktywnej postawy obywatelskiej,
- rejestracja profilu animatora oraz Orlika, na którym pracuje, na portalu internetowym NaszORLIK.pl, a następnie aktualizowanie informacji związanych z funkcjonowaniem obiektu na ww. portalu.

 Na podstawie złożonego przez JST wniosku o dofinansowanie kosztów zatrudnienia „Animatora”, ze wskazanym animatorem zostanie zawarta umowa .


- Podstawowy zakres obowiązków „Animatora” ustala Wójt Gminy Boniewo .
ZG SZS zastrzega sobie prawo do ustalenia szczegółowego zakresu obowiązków „Animatora”, w odniesieniu do zadań wynikających z polityki strategicznego wykorzystania potencjału obiektów „ORLIK” dla rozwoju i promocji sportu, zgodnie z wytycznymi MSiT; - Każdy zgłoszony do projektu „Animator”, powinien przedstawić program planowanych do realizacji działań, zgodnie z wytycznymi zawartymi w stosownym druku załącznika do składanego przez JST wniosku.


druki do pobrania pobierz (39kB) word , pobierz (58kB) word , pobierz (22kB) word pobierz (55kB) plik kandydaci składają wypełnione druki oraz podanie, CV, uprawnienia . 

Wytworzył: Marek Klimkiewicz Wójt Gminy (3 lutego 2014)
Opublikował: Zdzisława Bywalska (3 lutego 2014, 08:51:52)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1063

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij