Strona główna > Uchwały > 2010 |
Uchwała nr XXXVI/204/10Rady Gminyz dnia 23 września 2010w sprawie określenia zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu Gminy za I półrocze oraz informacji o przebiegu wykonania planu finansowego Samorządowej Instytucji KulturyNa podstawie art. 266 ust.1 pkt 1 i 3 oraz ust. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz.U. Nr 157, poz. 1240 , z 2010 r. Nr 28, poz. 146, Nr 123, poz. 835, Nr 152, poz. 1020 ) uchwala sie, co nastepuje:
Uchwała nr XXXVI/204/10
Rady Gminy
z dnia 23 września 2010
w sprawie określenia zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu Gminy za I półrocze oraz informacji o przebiegu wykonania planu finansowego Samorządowej Instytucji Kultury
Na podstawie art. 266 ust.1 pkt 1 i 3 oraz ust. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz.U. Nr 157, poz. 1240 , z 2010 r. Nr 28, poz. 146, Nr 123, poz. 835, Nr 152, poz. 1020 ) uchwala sie, co nastepuje:
§ 1. Ustala się zakres i formę informacji o przebiegu wykonania budżetu Gminy za I półrocze oraz informacji o przebiegu wykonania planu finansowego Samorządowej Instytucji Kultury.
§ 2. 1. Informacja o przebiegu wykonania budżetu Gminy za I półrocze powinna zawierać :
1) część tabelaryczną zawierającą wykonanie planu dochodów i wydatków,
w szczegółowości nie mniejszej niż w uchwale budżetowej tj. do działów, rozdziałów i paragrafów uchwały budżetowej w układzie :
a) plan,
b) wykonanie,
c) procentowy wskaźnik wykonania planu ;
2) część opisową dotyczącą wykonania planu dochodów i wydatków, zawierającą również informację w zakresie:
a) wydatków bieżących, w tym w szczegółowości :
- wynagrodzeń i pochodnych od wynagrodzeń
- dotacji udzielonych z budżetu,
- wydatków na obsługę długu oraz wydatków związanych z zawartymi umowami z tytułu udzielonych poręczeń i gwarancji
b) wydatków majątkowych,
c) stanu należności w tym wymagalnych ( dotyczy dochodów)
d) stanu zobowiązań w tym wymagalnych ( dotyczy wydatków)
e) stanu zobowiązań z tytułu pobranych kredytów i pożyczek,
f) wyniku ( nadwyżce/deficycie)
3) wykonanie planu przychodów i rozchodów gminy,
2. Informacja o przebiegu wykonania planu finansowego Samorządowej
Instytucji Kultury powinna zawierać w szczegółowości:
1) wykonanie planu przychodów i rozchodów jednostki w szczegółowości nie mniejszej niż w planie finansowym ,
2) część opisową o wykonaniu przychodów i rozchodów wg ich rodzaju z charakterystyką zakresu wykonanych rozchodów,
3) informacje o stanie należności i zobowiązań, w tym wymagalnych.
3. Informacje wymienione w pkt. 1 i 2 sporządza się w złotych.
§ 3. Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy Boniewo
§ 4. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Boniewo.
Przewodniczący Rady Gminy
Zbigniew Łuczak
dokument:
pobierz (40kB)
metryczka
Opublikował: Michał Galant (4 października 2010, 11:28:39)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 2739