zamówienie na:

Zakup pojazdu osobowego, 9-cio miejscowego przeznaczonego do przewozu uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Boniewo

zamawiający: Gmina Boniewo
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: poniżej kwot progowych
termin składania ofert: 12 września 2008  10:00
przyczyna unieważnienia: Postępowanie unieważniono na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223,poz.1655) 




OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
NA : „Zakup pojazdu osobowego, 9-cio miejscowego przeznaczonego do przewozu uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Boniewo”.                  
CPV 33.19.31.10-3 pojazdy inwalidzkie.              
Zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych  pod numerem 201763 dnia 27-08-2008 roku.
1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina Boniewo
ul. Szkolna 28
87-851 Boniewo
tel.  (054) 284-01-24/ 284-01-81/284-06-71
fax. (054)284-01-24/ 284-01-81/284-06-71
e-mail: ug_boniewo@wp.pl
2. Określenie trybu zamówienia:
Przetarg nieograniczony w trybie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. Z 2007 r. Nr 223 poz. 1655  )  o wartości mniejszej od kwot progowych określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 na dostawy. 
3.Adres strony internetowej, na której zamieszczona zostanie  specyfikacja istotnych warunków zamówienia:www.bip.boniewo.pl.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami jest dostępna do odbioru w siedzibie Zamawiającego  nieodpłatnie  po wypełnieniu wniosku .
4. Przedmiot zamówienia:
 Zakup pojazdu osobowego, 9-cio miejscowego przeznaczonego do przewozu uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Boniewo”.
CPV 33.19.31.10-3 pojazdy inwalidzkie w następującym zakresie;
Samochód osobowy 9-cio miejscowy rok produkcji 2008 przystosowany do przewozu 1 wózka inwalidzkiego: 9-cio systemowy z łatwym wyjmowaniem foteli w układzie:   - kierowca + 2 – 0 rząd,
 2 + 1  - I rząd,
3 + 0 - II rząd
1. Podłoga antypoślizgowa,
2. Szyny zaczepowe w podłodze, 3. Komplet pasów zaczepowych do mocowania wózka, 4. Najazdy teleskopowe aluminiowe z wykładzina antypoślizgową. 5. Hak transportowy. 6. Kolor : beż lub ciemna zieleń. I.Dane techniczne: a/ silnik od 1,9 HDi minimum 120 KM, b/ układ kierowniczy:  - wspomaganie ze zmienną siłą, w funkcji prędkości, c/ skrzynia biegów mechaniczna 6 biegowa, d/ hamulce wspomagane podciśnieniowo:  - hamulce przednie tarczowe wentylowe, - hamulce tylne tarczowe, korektor siły hamowania osi tylnej, - ABS+BAS+EBD standard, e/ szyby przyciemnione, f/ Siedzenie kierowcy z regulacją poziomą na wysokość kąta oparcia i podłokietnikiem, g/ wspomaganie kierownicy o zmiennej sile, II.Wyposażenie związane z bezpieczeństwem jazdy; a/ Mocowania Isofix na zewnętrznych fotelach w drugim i trzecim rzędzie, b/Pirotechniczne napinacze pasów bezpieczeństwa, c/Poduszka powietrzna kierowcy, d/poduszka powietrzna pasażera z możliwością odłączania, e/ radar cofania, f/ opony zimowe 4 sztuki + felgi stalowe, g/radio CD z RDS. III. Wyposażenie wpływające na komfort: a/ Alarm z ryglowanie zamków, b/ Automatyczne światła i wycieraczki, c/ Drzwi boczne prawe z szybą przesuwną d/ Klapa tylna z wycieraczką i ogrzewaną szyba , e/ Kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach, f/ Klimatyzacja manualna, g/Lusterka boczne sterowane elektrycznie i podgrzewane, h/ Lusterko wsteczne wewnętrzne, i/ Lusterko wewnętrzne do obserwacji siedzących z tyłu dzieci, j/ Osłona przeciwsłoneczna pasażera z lusterkiem, k/Oświetlenie bagażnika, l/ Półka przednia podsufitowa zamykana, m/ Reflektory przeciwmgłowe, n/ Siatka do mocowania bagażu, o/ Siatki w oparciach foteli przednich, p/ Schowek w desce rozdzielczej zamykany, r/Szyba przednia atermiczna, s/szyby przednie sterowane elektrycznie, sekwencyjne z blokadą antyprzytrzaskową dla kierowcy, t/ szyby boczne w drugim rzędzie przesuwane, u/ uchwyty na kubki w konsoli z prawej i z lewej strony w/ dodatkowe ogrzewanie przestrzeni pasażerskiej. z/umieszczenie dostarczonej przez zamawiającego informacji w formie naklejki o dofinansowaniu zakupu pojazdu ze środków PFRON. ź/ oznakowanie samochodu „inwalidzi”. IV. Pakiet ubezpieczeniowy OC, AC 5. Zamawiający  nie przewiduje składania ofert częściowych.
6. Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych.
7. Osoby uprawnione do udzielania informacji : Krzysztof Kwiatkowski tel. 516168021 , Zdzisława Bywalska  tel/fax 054/284-01-24/ 284-01-81/284-06-71
8. Termin wykonania zamówienia:  do 20 października 2008 roku.
9. Opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy mający prawo występowania w obrocie prawnym i spełniający niżej podane warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2008 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. Z 2007 r. Nr 223 poz. 1655  )       Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. 1. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą : „spełnia  albo nie spełnia” 2. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 1) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych 2) wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji  z wyjątkiem autorów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, jeżeli przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia są prace projektowe wynikające z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, sporządzonych przez tych autorów 3) wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania 4) wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków  5) wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą .   WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW , JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. Wykonawca dołączy do oferty następujące dokumenty : W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej "ustawą", zamawiający żąda następujących dokumentów:   1) oświadczenie wynikające z art. 22 i art.24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2008 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. Z 2007 r. Nr 223 poz. 1655  ).   2) Aktualny  odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu  do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji  działalności gospodarczej ), wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;  3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Oddziału  Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS  potwierdzających odpowiednio , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3-m-ce przed upływem składania ofert, 4) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 – ustawy Prawo Zamówień Publicznych , wystawionych nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu  składania ofert,  W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów:

Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem  i wartościom dostaw z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów  potwierdzających , że dostawy te zostały wykonane należycie. Wymagane minimum dwie referencje.  
10. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości
2.500 złotych, które może być wniesione w jednej z poniższych form:
- w pieniądzu na konto Zamawiającego: BS Lubraniec Oddz. Boniewo
90955910300007026320000001
- poręczeniach bankowych,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.z 2007 r. Nr 42 poz. 275 z póź zm.). Dowód wpłaty wadium należy załączyć do oferty.
11. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie. Zamawiający przy wyborze oferty będzie się kierował następującymi kryteriami: - oferowana cena wykonania zamówienia: 100 %.
12. Miejsce  i termin składania ofert: Oferty należy składać w terminie do 12 września  2008 r. do godz. 10:00 w siedzibie Urzędu Gminy,  ul. Szkolnej 28 , 87-851 Boniewo- sekretariat .
13. Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 12 września 2008 r. godz. 10:15
14. Termin związania ofertą – 30 dni od dnia otwarcia ofert.
15. Zamawiający nie przewiduje zawierania umowy ramowej.
16. Zastosowanie dynamicznego systemu zakupów – Nie dotyczy ,
17. Zastosowanie aukcji elektronicznej- Nie dotyczy,
18. Ogłoszenie podlega wywieszeniu w miejscu publicznym (na tablicy ogłoszeń) w Urzędzie Gminy Boniewo przy ul. Szkolnej 28 oraz na stronach internetowych BIP Urzędu Gminy Boniewo www.bip.boniewo.pl     Dofinansowanie zakupu pojazdu w ramach obszaru B pilotażowego programu pn.Uczeń na wsi-pomoc w zdobyciu wykształcenia przez osoby niepełnosprawne zamieszkujące gminy wiejskie oraz gminy miejsko-wiejskie-Środki PFRON                                                                                                                            
Wójt Gminy Boniewo
                                                                                                             
  mgr inż. Marek Klimkiewicz   

SIWZ pobierz (105kB) word
Załączniki do SIWZ pobierz (35kB) word , pobierz (48kB) word , pobierz (26kB) word

Treść zapytania do SIWZ wraz z wyjaśnieniami pobierz (183kB) word
  Postępowanie unieważniono na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia
29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r.
Nr 223,poz.1655)

metryczka


Opublikował: Zdzisława Bywalska (28 sierpnia 2008, 07:40:47)

Ostatnia zmiana: Zdzisława Bywalska (15 września 2008, 08:05:06)
Zmieniono: informacja o unieważnieniu przetargu

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1485