Strona główna > Przetargi > Rozstrzygnięte > 2020 |
|
|
zamówienie na: |
Dostawa pomocy dydaktycznych do szkół w ramach projektu „Równy start - lepsze jutro - wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów szkół z terenu ORSG Powiatu Włocławskiego” |
zamawiający: | Gmina Boniewo |
tryb zamówienia: | przetarg nieograniczony |
nr sprawy: | ZPiPF.8.2020 |
wartość: | poniżej kwot progowych |
termin składania ofert: | 1 grudnia 2020 10:00 |
wynik postępowania: | Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz.1843 ze zm..), Zamawiający - Gmina Boniewo reprezentowana przez Wójta Gminy Boniewo informuje ,że za ofertę najkorzystniejszą Część III zadania : Dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej w Chodczu. została uznana oferta wykonawcy : Wilanka Sp. z o.o. ul. Lindleya16, 02-013 Warszawa jednocześnie Na podstawie art. 93 ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz.1843 ze zm..), Zamawiający - Gmina Boniewo reprezentowana przez Wójta Gminy Boniewo zawiadamia o nieważnieniu postępowania na podstawie art.93ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz.1843 ze zm..), Część I -Dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej w Boniewie Cześć II- Dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły podstawowej w Baruchowie Cześć IV Dostawa pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych terenu gminy Izbica Kujawska (Sp Błenna, Sp Nr 1 W Izbicy Kujawska) Część VI - Dostawa pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych terenu gminy Lubraniec(Psp W Lubrańcu, Psp W Kłobi, Sp W Sarnowie, Sp W Zgłowiączce Na podstawie art. 93 ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz.1843 ze zm..), Zamawiający - Gmina Boniewo reprezentowana przez Wójta Gminy Boniewo zawiadamia o nieważnieniu postępowania na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz.1843 ze zm..), Cześć V-Dostawa pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych terenu gminy Lubień Kujawski (Sp Kaliska, Sp Kanibród, Sp Kłóbka, Sp W Zpo W Lubieniu Kujawskim |
Ogłoszenie nr 610343-N-2020 z dnia 2020-11-16 r.
Gmina Boniewo: Dostawa pomocy dydaktycznych do szkół w ramach projektu „Równy start - lepsze jutro - wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów szkół z terenu ORSG Powiatu Włocławskiego”
Gmina Boniewo: Dostawa pomocy dydaktycznych do szkół w ramach projektu „Równy start - lepsze jutro - wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów szkół z terenu ORSG Powiatu Włocławskiego”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt „Równy start - lepsze jutro - wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów szkół z terenu ORSG Powiatu Włocławskiego”współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego –Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Poddziałanie 10.02.02 Kształcenie ogólne
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Tak
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
PodmiotGmina Boniewo (Lider projektu – reprezentant Zamawiających zgodnie z art. 16 ust. 1 ustawy Pzp) ul. Szkolna 28 87-851 Boniewo NIP: 8882902541 Regon: 910866809 e-mail: inwestycje_ug@interia.plGmina Baruchowo Baruchowo 54 87-821 Baruchowo NIP 8883115650 REGON 910866790Miasto i Gmina Chodecz ul. Kaliska 2 87-860 Chodecz NIP 8882894988 REGON 910866838Gmina Izbica Kujawska ul. Marsz. Piłsudskiego 32 87-865 Izbica Kujawska NIP 8882894327 REGON 910866850Gmina Lubień Kujawski ul. Wojska Polskiego 29 87-840 Lubień Kujawski NIP 8882904267 REGON 910866880Gmina Lubraniec ul. Brzeska 49 ,87-890 Lubraniec NIP 8882893078 REGON 910866896
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Boniewo, krajowy numer identyfikacyjny 91086680900000, ul. Szkolna 28 , 87-851 Boniewo, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 54 284 01 81, , e-mail inwestycje_ug@interia.pl, , faks 54 284 06 71.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.boniewo.pl
Adres profilu nabywcy:
nie dotyczy
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne nie dotyczy I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy): Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
Za przeprowadzenie postępowania w całości odpowiedzialna jest Gmina Boniewo (Lider projektu – reprezentant Zamawiających zgodnie z art. 16 ust. 1 ustawy Pzp) .Zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających. I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL) Tak
www.bip.boniewo.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia Tak
www.bip.boniewo.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobiście lub za pośrednictwem posłańca – sekretariat Urzędu gminy Boniewo ul. Szkolna 28 Boniewo lub za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku Prawo pocztowe
Adres:
Gmina Boniewo ul. Szkolna 28 p-ta 87-851 Boniewo
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pomocy dydaktycznych do szkół w ramach projektu „Równy start - lepsze jutro - wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów szkół z terenu ORSG Powiatu Włocławskiego”
Numer referencyjny: ZPiPF.8.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
6
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych z terenu gmin : Boniewo, Baruchowo, Chodecz, Izbica Kujawska, Lubień Kujawski, Lubraniec w ramach projektu „Równy start - lepsze jutro - wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów szkół z terenu ORSG Powiatu Włocławskiego” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego –Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Poddziałanie 10.02.02 Kształcenie ogólne, zgodnie z wykazem szczegółowo opisanym w pkt 3.1 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
II.5) Główny kod CPV: 39162100-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV30200000-139290000-1
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe: termin realizacji dostawy do 30 dni od daty podpisania umowy .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: O udzielenie przedmiotowego zamówienia, zgodnie z art. 22 ust. 1 1 b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim zostały określone przez Zamawiającego.Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 (jedno) zadanie w zakresie dostawy objętej jednym z kodów CPV wymienionych w pkt. 3.5 SIWZ i zadanie to zostało wykonane należycie.Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 -oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej,w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające , że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów –oświadczenie wykonawcy.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
nie dotyczy III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
nie dotyczy III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) nie dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
nie dotyczy
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
nie dotyczy
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
nie dotyczy
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
nie dotyczy
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie cena 60,00
skrócenie terminu wykonania zamówienia 20,00długość okresu gwarancji 20,00
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
nie dotyczy
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
nie dotyczy
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
nie dotyczy
Wstępny harmonogram postępowania:
nie dotyczy
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
nie dotyczy
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
nie dotyczy
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
nie dotyczy
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
nie dotyczy
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
nie dotyczy
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
nie dotyczy
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
nie dotyczy
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się możliwość wprowadzenia zmian w tej umowie z zastrzeżeniem zapisów wskazanych w art. 144 ustawy- Prawo zamówień publicznych. 2. Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. 3.Zmiany nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określony w SIWZ. 4.Wszelkie zmiany umowy możliwe są za obopólnym pisemnym porozumieniem stron w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności. 5.Zakres zmian dopuszczonych przez Zamawiającego znajduje się we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ § 7.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
nie dotyczy
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
nie dotyczy
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-12-01, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
nie dotyczy
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą:
do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
KLAUZULA INFORMACYJNA W ZAKRESIE ART. 13 RODO ZWIĄZANA Z POSTĘPOWANIEM O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Boniewo, 87-851 Boniewo, ul. Szkolna 28; 2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Boniewo jest Paweł Modrzejewski kontakt: inspektor@kiodo.pl Tel. 54 4544001. 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania o udzieleniu zamówienia, prowadzeniu dokumentacji księgowo-podatkowej, archiwizacji danych, dochodzenia roszczeń lub obroną przed roszczeniami. 4. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest: a. Ustawa z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. b. Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych c. Ustawa z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach d. art. 6 pkt.1 lit. c RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. 5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty upoważnione na podstawie zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy obowiązujących przepisów prawa. W szczególności osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień Publicznych. 6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania oraz przez okres wynikający z przepisów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. W szczególności zgodnie z art. 97 ust. 1 Ustawy PZP przez okres 4 lat od zakończenia roku kalendarzowego, w którym Umowa została wykonana lub postępowanie o udzielenie Zamówienia zostało zakończone bez zawarcia umowy, 7. Posiada Pani/Pan prawo: a. na podstawie art.15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**; c. na podstawie art. 18 RODO prawo do żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***; d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/ Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO’ 8. Nie przysługuje Pani/ Panu: a. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/ Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO 9. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-913 Warszawa. 10. Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu. 11. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich. 12. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 13. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
*Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. **Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ***Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1Nazwa: Dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej w Boniewie 1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do szkoły podstawowej w Boniewie w ramach projektu „Równy start - lepsze jutro - wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów szkół z terenu ORSG Powiatu Włocławskiego” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego –Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Poddziałanie 10.02.02 Kształcenie ogólne, zgodnie z wykazem szczegółowo opisanym w pkt 3.1 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39290000-1, 30200000-1, 39162100-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie cena60,00 długość okresu gwarancji 20,00skrócenie terminu wykonania zamówienia20,00
6) INFORMACJE DODATKOWE:termin realizacji zamówienia do 30 dni od daty podpisania umowy
Część nr: 2 Nazwa: Dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły podstawowej w Baruchowie1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do szkoły podstawowej w Baruchowie w ramach projektu „Równy start - lepsze jutro - wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów szkół z terenu ORSG Powiatu Włocławskiego” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego –Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Poddziałanie 10.02.02 Kształcenie ogólne zgodnie z wykazem szczegółowo opisanym w pkt 3.1 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 39162100-6, 39290000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie cena60,00 długość okresu gwarancji20,00 skrócenie terminu wykonania zamówienia20,00
6) INFORMACJE DODATKOWE:termin realizacji zamówienia do 30 dni od daty podpisania umowy
Część nr: 3Nazwa: Dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej w Chodczu1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do szkoły podstawowej w Chodczu w ramach projektu „Równy start - lepsze jutro - wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów szkół z terenu ORSG Powiatu Włocławskiego” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego –Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Poddziałanie 10.02.02 Kształcenie ogólne zgodnie z wykazem szczegółowo opisanym w pkt 3.1 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 39162100-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie cena60,00 długość okresu gwarancji20,00 skrócenie terminu wykonania zamówienia20,00
6) INFORMACJE DODATKOWE:termin realizacji zamówienia do 30 dni od daty podpisania umowy
Część nr: 4Nazwa: Dostawa pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych terenu gminy IZBICA KUJAWSKA(SP BŁENNA, SP NR 1 W IZBICY KUJAWSKA)1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych z terenu Gminy Izbica Kujawska w ramach projektu „Równy start - lepsze jutro - wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów szkół z terenu ORSG Powiatu Włocławskiego” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego –Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Poddziałanie 10.02.02 Kształcenie ogólne zgodnie z wykazem szczegółowo opisanym w pkt 3.1 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 39162100-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie cena60,00 długość okresu gwarancji20,00 skrócenie terminu wykonania zamówienia 20,00
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zadania do 30 dni od daty podpisania umowy .
Część nr: 5Nazwa: Dostawa pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych terenu gminy LUBIEŃ KUJAWSKI (SP KALISKA, SP KANIBRÓD, SP KŁÓBKA, SP W ZPO W LUBIENIU KUJAWSKIM)1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych na terenie Gminy Lubień Kujawski w ramach projektu „Równy start - lepsze jutro - wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów szkół z terenu ORSG Powiatu Włocławskiego” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego –Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Poddziałanie 10.02.02 Kształcenie ogólne zgodnie z wykazem szczegółowo opisanym w pkt 3.1 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39290000-1, 30200000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie cena60,00 długość okresu gwarancji20,00 skrócenie terminu wykonania zamówienia20,00
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zadania do 30 dni od daty podpisania umowy.
Część nr: 6Nazwa: Dostawa pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych terenu gminy Lubraniec(PSP W LUBRAŃCU, PSP W KŁOBI, SP W SARNOWIE, SP W ZGŁOWIĄCZCE)1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych z terenu Gminy Lubraniec w ramach projektu „Równy start - lepsze jutro - wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów szkół z terenu ORSG Powiatu Włocławskiego” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego –Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Poddziałanie 10.02.02 Kształcenie ogólne zgodnie z wykazem szczegółowo opisanym w pkt 3.1 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 39162100-6, 39290000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie cena60,00 długość okresu gwarancji20,00 skrócenie terminu wykonania zamówienia20,00
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zadania do 30 dni od daty podpisania umowy
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia oraz załączniki do SIWZ SIWZ oraz załączniki.pdf (1568kB) projekt umowy projekt umowy.pdf (519kB)
zmiana ogłoszenia 540233054-N-2020 z dnia 20-11-2020 r. zmiana ogłoszenie .docx (13kB) Zmiana SIWZ zmiana siwz oraz zaąłczniki .docx (218kB)
Gmina Boniewo zgodnie z art.38.ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych podaje treść zapytań otrzymanych 23 listopada 2020 rok
" Wnioskujemy o zmianę zapisów przedmiotu zamówienia – w przypadku monitorów interaktywnych i tablic interaktywnych zostały wymienione certyfikaty jakie mają spełniać te urządzenia (monitor: Certyfikaty: CE, FCC, IC, UL/CUL, CB, RCM, ISO 9001 a tablica Certyfikaty CE, FCC, IC, UL/CUL, CB, CQC) np. https://nte.net.pl/pl/p/Tablica-interaktywna-Promethean-ActivBoard-10Touch-78-DryErase/70745 http://www.aktywnatablica.org/wp-content/uploads/2019/05/Opis-techniczny-monitora-interaktywnego-Promethean-85-4K.docx Taki ZESTAW certyfikatów posiadają wyłącznie urządzenia firmy Promethean i nie sądzimy żeby posiadanie dokładnie tych certyfikatów było konieczne i niezbędne do stosowania – nie wiadomo czy nawet wiadome jest do czego jest dany certyfikat w zastosowaniu akurat w szkole – preferowanien jednego producenta jest niedopuszczalne i sprzeczne z zasadami dyscypliny finansów publicznych. Wnioskujemy o wykreślenie tych wymagań narzucających wyłącznie jednego producenta gdy na rynku można zastosować 20 produktów od 8 innych producentów"
Gmina Boniewo zgodnie z art.38.ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych podaje treść odpowiedzi do zapytań otrzymanych 23 listopada 2020 rok ZPiPF.8.2020 z dnia 24.11.2020 r..pdf (2620kB)
Przeprowadzenie otwarcia ofert poprzez transmisję online w obecnej sytuacji epidemicznej:
Z uwagi na zagrożenie epidemiologiczne wirusem COVID-19 calem zachowania bezpiecznych zasad otwarcie ofert odbędzie się bez fizycznego udziału Oferentów. Oferenci którzy chcą brać udział w formie on-line proszeni są o :
1. Wykonawcy biorący udział w otwarciu ofert winni mieć zainstalowane oprogramowania MS Teams, lub łączenie przez przeglądarkę internetową, Microsoft EDGE,
Przedmiotowe oprogramowanie umożliwi audio/video komunikację podczas realizacji otwarcia ofert. Komputer powinien być wyposażony w mikrofon i głośnik.
2. Wykonawcy, którzy są zainteresowani udziałem w otwarciu,proszeni są o przesłanie do 30.11 do godz. 12 do Urzędu Gminy Boniewo na dres inwestycje_ug@interia.pl, swoich adresów e-mail, wg.wzoru: miejscowość_nazwa firmy – celem dodania do listy kontaktów.
3. Każdy z Wykonawców otrzyma na swój adres e-mail bezpośredni link do spotkania w dniu 1 grudnia i będzie mógł w nim uczestniczyć.
Zestawienie
informacji art.86 ust. 5 PZP
I. Gmina na sfinansowanie zamówienia przeznaczyła kwotę 424.543,74,- PLN w tym :
Część I – 52.543,00
Część II –46.130,00
Część III- 48.060,00
Część IV- 61.645,00
Część V- 66.423,74
Część VI- 149.742,00
II. Złożone oferty :Część I zamówienia Przedsiębiorstwo Handlowo -Usługowe PHU "BMS"sp.j.Zbigniew Bielecki 82-500 Kwidzyn, ul. Staszica 22
Oferowana cena 60.078,96 PLN , okres gwarancji 36 m-cy, termin wykonania zamówienia skrócony o 10 dni od ustalonego w SIWZ , warunki płatności zgodnie zapisami SIWZ .
Część II zamówienia
Przedsiębiorstwo Handlowo -Usługowe PHU "BMS"sp.j.Zbigniew Bielecki 82-500 Kwidzyn, ul. Staszica 22
Oferowana cena 52.580,04 PLN , okres gwarancji 36 m-cy, termin wykonania zamówienia skrócony o 10 dni od ustalonego w SIWZ , warunki płatności zgodnie zapisami SIWZ .
Część III zamówienia
1. Przedsiębiorstwo Handlowo -Usługowe PHU "BMS"sp.j.Zbigniew Bielecki 82-500 Kwidzyn, ul. Staszica 22
Oferowana cena 37.800,00 PLN , okres gwarancji 36 m-cy, termin wykonania zamówienia skrócony o 10 dni od ustalonego w SIWZ , warunki płatności zgodnie zapisami SIWZ .
2. Wilanka Sp. z o.o. ul. Lindleya16, 02-013 Warszawa :
Oferowana cena 24.545,00 PLN , okres gwarancji 36 m-cy, termin wykonania zamówienia skrócony o 10 dni od ustalonego w SIWZ , warunki płatności zgodnie zapisami SIWZ .
Część IV zamówienia
Przedsiębiorstwo Handlowo -Usługowe PHU "BMS"sp.j.Zbigniew Bielecki 82-500 Kwidzyn, ul. Staszica 22
Oferowana cena 79.361,48 PLN , okres gwarancji 36 m-cy, termin wykonania zamówienia skrócony o 10 dni od ustalonego w SIWZ , warunki płatności zgodnie zapisami SIWZ .
Część V zamówienia - nie otrzymano ofert na realizację części V zadania .
Część VI zamówienia
Przedsiębiorstwo Handlowo -Usługowe PHU "BMS"sp.j.Zbigniew Bielecki 82-500 Kwidzyn, ul. Staszica 22
Oferowana cena 206.262,02 PLN , okres gwarancji 36 m-cy, termin wykonania zamówienia skrócony o 10 dni od ustalonego w SIWZ , warunki płatności zgodnie zapisami SIWZ .
Wynik postępowania :
1.Wybór wykonawcy Część III zadania : Dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej w
Chodczu
wynik postępowania bip III część.pdf (190kB)
Część I -Dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej w Boniewie
Cześć II- Dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły podstawowej w Baruchowie
Cześć IV Dostawa pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych terenu gminy Izbica Kujawska (Sp Błenna, Sp Nr 1 W Izbicy Kujawska)
Cześć V-Dostawa pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych terenu gminy Lubień Kujawski (Sp Kaliska, Sp Kanibród, Sp Kłóbka, Sp W Zpo W Lubieniu Kujawskim
Część VI - Dostawa pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych terenu gminy Lubraniec(Psp W Lubrańcu, Psp W Kłobi, Sp W Sarnowie, Sp W Zgłowiączce)
unieważnienie część I, II, IV., V, VI.pdf (190kB)
metryczka
Odpowiada za treść: Wójt Gminy Boniewo Marek Klimkiewicz
Opublikował: Zdzisława Bywalska (16 listopada 2020, 12:02:59)
Ostatnia zmiana: Zdzisława Bywalska (14 grudnia 2020, 11:28:14)
Zmieniono: wynik przeprowadzonego postępowania
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 888