zamówienie na:

Usługi transportowe dla dzieci i młodzieży w roku szkolnym 2017/2018 i 2018/2019

zamawiający: Gmina Boniewo
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZPiPF.4.2017
wartość: poniżej kwot progowych
termin składania ofert: 29 czerwca 2017  09:00
wynik postępowania: za ofertę najkorzystniejszą została uznana oferta Transnet Kamil Ściślewski 87-865 Izbica Kujawska ul. Polna 1/20  




Ogłoszenie nr 535170-N-2017 z dnia 2017-06-20 r.


Gmina Boniewo: Usługi transportowe dla dzieci i młodzieży w roku szkolnym 2017/2018 i 2018/2019
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:



Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Boniewo, krajowy numer identyfikacyjny 91086680900000, ul. ul. Szkolna  28 , 87851   Boniewo, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 054 284 01 81, , e-mail anna.grunt@interia.pl, , faks 054 284 06 71.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.boniewo.pl
Adres profilu nabywcy:


Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy): Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL) Tak

www.bip.boniewo.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia Tak
www.bip.boniewo.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie Nie

adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego osobiście lub za pośrednictwem posłańca – sekretariat Urzędu gminy Boniewo lub za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku Prawo Pocztowe


Adres:
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego osobiście lub za pośrednictwem posłańca – sekretariat Urzędu gminy Boniewo lub za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku Prawo Pocztowe na adres Gmina Boniewo ul. Szkolna 28 p-ta 87-851 Boniewo.
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)



SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługi transportowe dla dzieci i młodzieży w roku szkolnym 2017/2018 i 2018/2019
Numer referencyjny: ZPiPF.4.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia:


Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:

II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
„Usługi transportowe dla dzieci i młodzieży w roku szkolnym 2017/2018 i 2018/2019 „w tym :
1.Transport samochodowy dzieci i młodzieży Zespołu Szkół w Boniewie w godzinach rannych oraz popołudniowych zgodnie z planem rozpoczęcia oraz zakończenia zajęć szkolnych na niżej podanych trasach: Trasy przed zajęciami lekcyjnymi: Trasa Nr 1: Sarnowo-Osiecz Wielki-Anielin-Arciszewo- Boniewo Trasa Nr 2 : Boniewo-Łąki Zwiastowe-Łąki Markowe-Łączewna –Łąki Wielkie-Boniewo Trasa Nr 3 : Łąki Markowe-Paruszewice-Czuple-Jerzmanowo-Otmianowo-Sułkówek-Grójec-Boniewo Trasa Nr 4 : Bierzyn-Janowo-Osiecz Mały-Boniewo, Trasa Nr 5 : Grójec-Grójczyk-Lubomin Leśny-Lubomin-Bierzyn-Boniewo Trasa Nr 6 : Osiecz Mały- Boniewo Trasy po zakończeniu zajęć lekcyjnych: Trasa nr 1 Boniewo-Żurawice-Osiecz Mały-Janowo-Bierzyn Trasa nr 2 Boniewo-Arciszewo-Anielin-Osiecz Wielki-Sarnowo-Łączewna –Łąki Wielkie , Trasa nr 3 Boniewo-Lubomin-Lubomin Lesny-Grójczyk-Grójec-Sułkówek-Otmianowo Kolonia , Trasa nr 4 Boniewo- Łąki Wielkie – Łączewna- Czuple-Jerzmanowo-Otmianowo-Łąki Zwiastowe-Łąki Markowe, Trasa nr 5 Boniewo-Osiecz Mały- Żurawice-Janowo-Bierzyn, Trasa nr 6 Boniewo-Arciszewo-Anielin-Osiecz Wielki-Sarnowo-Łączewna- Łąki Wielkie-Łąki Zwiastowe- Łąki Markowe-Otmianowo-Sułkówek-Grójec, Trasa nr 7 Boniewo-Grójec-Grójczyk-Lubomin Leśny-Lubomin –Bierzyn Ogółem szacunkowa długość tras wynosi 260 km Zamawiający wymaga zatrudnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (art. 22 § 1 Kodeksu pracy) kierowców autobusów/ nie dotyczy kierowców prowadzących własną działalność w tym zakresie/ oraz opiekunów w autobusach/autokarach .Zamawiający może w każdym czasie w celu potwierdzenia danych zawartych w wykazie żądać przedłożenia dokumentów, zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1do SIWZ. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ 2. Zapewnienie transportu dzieci i młodzieży w roku szkolnym 2017/2018 i 2018/2019 na zawody sportowe, konkursy , występy i pokazy artystyczne . 3.2.Wykonawca jest zobowiązany zapewnić minimum dwóch opiekunów przewożonych dzieci ( minimum jeden opiekun w autobusie).


II.5) Główny kod CPV: 60100000-9
Dodatkowe kody CPV:

Kod CPV60130000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości do 10 % wartości zamówienia podstawowego niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, polegających na powtórzeniu podobnych usług

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub data rozpoczęcia: 2017-09-04   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie przedłożonej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia.


Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Potwierdzeniem będzie złożenie dokumentów w zakresie posiadania co najmniej dwóch autobusów na co najmniej 40 miejsc każdy Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 -oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca może złożyć raz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające , że powiązania z innym wykonawcą nie prowadza do zakłócenia konkurencji w postępowaniu że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, dokumenty w zakresie posiadania co najmniej dwóch autobusów na co najmniej 40 miejsc każdy , wskazania w ofercie imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Umowa ramowa będzie zawarta:


Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:


Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:


Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:

Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczeniecena60 %termin płatności40 %

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:

Data: godzina:


Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:


IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: a. zmiany wysokości wynagrodzenia brutto jeśli wynikać to będzie ze zmiany obowiązującej stawki VAT. W przypadku zmiany VAT wynagrodzenie zostanie zmniejszone, podwyższone w stosunku do zmiany podatku VAT. Wynagrodzenie netto Wykonawcy pozostaje bez mian. b. Zmiana konta bankowego , c .zmiany kierowców, opiekunów, d. zmiana tras przewozu dzieci i młodzieży , w tym zmiana miejsc rozpoczęcia i zakończenia danej trasy . Zmiana trasy wyłącznie po uzgodnieniu z Dyrektorem szkoły lub osobą upoważnioną przez Dyrektora szkoły w tym zakresie . 2.Wszelkie zmiany umowy wymagają obopólnej zgody stron umowy. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącz w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności. Fakt zaistnienia takich okoliczności podlegać będzie każdorazowo ocenie zamawiającego . Istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, przewidziane w pkt 1 dopuszczalne są tylko pod następującymi warunkami: 1) zmiany nie mogą powodować zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy określonego w niniejszej umowie, z zastrzeżeniem pkt.1 ppkt a); 2) zmiana osób przewidzianych do realizacji zamówienia może nastąpić tylko na osoby o kwalifikacjach zawodowych równorzędnych lub wyższych do kwalifikacji, które podlegały ocenie, 3) jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 25 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.




IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym



IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-06-29, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:


Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski

IV.6.3) Termin związania ofertą:
do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Specyfikacja Istotnych warunków zamówienia pobierz (75kB) word projekt umowy pobierz (29kB) word oświadczenia PZP pobierz (20kB) word , pobierz (18kB) word , grupa kapitałowa pobierz (11kB) word

Informacje art.86 ust.5 PZP:

I. Gmina na sfinansowanie zamówienia przeznaczyła kwotę   357.600  PLN

II. Złożone oferty
 
1 Usługi transportowe Grześ-Tour Wanda Baszewska 87-865 Izbica Kujawska Sokołowo 34 Oferowana cena 1 km dowozu 3,54 PLN  gwarancja nie dotyczy  termin wykonania zamówienia rok szkolny 2017/2018 i 2018/2019  termin płatności 30 dni.

2. Transnet Kamil Ściślewski 87-865 Izbica Kujawska  ul. Polna 1/20 Oferowana cena 1 km dowozu 3,43  PLN  gwarancja nie dotyczy  termin wykonania zamówienia rok szkolny 2017/2018 i 2018/2019  termin płatności 30 dni.

3. Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe NAFTEX spółka jawna  Jan Adamski, Jadwiga Adamska88-232 Witowo, Witowo 1  Oferowana cena 1 km dowozu 3,48   PLN  gwarancja nie dotyczy  termin wykonania zamówienia rok szkolny 2017/2018 i 2018/2019  termin płatności 30 dni.

4. Przewozy Osób Nowodworski Tomasz 87-851 Boniewo, Bierzyn 27 Oferowana cena 1 km dowozu 3,67 PLN  gwarancja nie dotyczy  termin wykonania zamówienia rok szkolny 2017/2018 i 2018/2019  termin płatności 30 dni.



 Informacja o wyniku przeprowadzonego postępowania

Na podstawie art. 92 ust. 2   ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz.2164  z późn. zm.), Zamawiający -  Gmina Boniewo  reprezentowana przez Wójta Gminy Boniewo  informuje ,że za ofertę najkorzystniejszą została uznana oferta:


Transnet Kamil Ściślewski 87-865 Izbica Kujawska  ul. Polna 1/20 , która uzyskała najwyższą ilość punktów podczas oceny dokonanej przez członków komisji przetargowej :  Kryterium cena   60 pkt Kryterium terminem płatności 40  pkt   razem 100 pkt.

 I . Złożone oferty  i uzyskane punkty :
1 Usługi transportowe Grześ-Tour Wanda Baszewska 87-865 Izbica Kujawska Sokołowo 34 uzyskane punkty Kryterium cena  58,14   pkt Kryterium terminem płatności 40 pkt  razem 98,14  pkt

2. Transnet Kamil Ściślewski 87-865 Izbica Kujawska  ul. Polna 1/20 uzyskane punkty Kryterium cena  60,00  pkt Kryterium terminem płatności 40 pkt  razem 100 pkt

3. Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe NAFTEX spółka jawna  Jan Adamski, Jadwiga Adamska 88-232 Witowo, Witowo 1  uzyskane punkty Kryterium cena  59,14   pkt Kryterium terminem płatności 40 pkt  razem 99,14  pkt

4. Przewozy Osób Nowodworski Tomasz 87-851 Boniewo, Bierzyn 27 Oferowana uzyskane punkty Kryterium cena  56,08  pkt Kryterium terminem płatności 40 pkt  razem 96,08  pkt
     
II. W ramach postępowania nie prowadzono negocjacji oraz dialogu .
III. W ramach postępowania nie ustanowiono  dynamicznego systemu zakupów
i nie dopuszczono do  dynamicznego systemu zakupów .
IV. Postępowanie nie podlega unieważnieniu .



Boniewo, dnia 14.07.2017 rok


W dniu 1 sierpnia 2017 roku Wójt gminy Boniewo podpisał umowę na realizację zamówienia z wybranym wykonawcą Transnet Kamil Ściślewski 87-865 Izbica Kujawska  ul. Polna 1/20

Ogłoszenie nr 500007696-N-2017 z dnia 02-08-2017 r. jest ogłoszeniem obowiązującym .

metryczka


Opublikował: Zdzisława Bywalska (20 czerwca 2017, 11:22:12)

Ostatnia zmiana: Zdzisława Bywalska (2 sierpnia 2017, 15:01:48)
Zmieniono: informacje w sprawie udzielenia zamówienia

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 641