Strona główna > Przetargi > Rozstrzygnięte > 2009 |
|
|
zamówienie na: |
Dożywianie dzieci w szkołach na terenie gminy Boniewo w roku szkolnym 2009/2010 |
zamawiający: | Gmina Boniewo |
tryb zamówienia: | przetarg nieograniczony |
nr sprawy: | |
wartość: | poniżej kwot progowych |
termin składania ofert: | 17 sierpnia 2009 09:30 |
wynik postępowania: | W wyniku przeprowadzonego przetargu wybrano jako usługodawcę Restaurację MALINOWA Mirosława Wawrzonkowska ,87-890 Lubraniec ul. Brzeska 35 |
OGŁOSZENIE O
WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA
Ogłoszenie
opublikowano w BZP Nr 253624 z dnia 24 lipca 2009 2009r.
I. Zamawiający : Gmina Boniewo ul. Szkolna 28, 87-851 Boniewo woj. Kujawsko-pomorskie
II. Tryb zamówienia : przetarg nieograniczony.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie Specyfikacja Istotnych warunków Zamówienia:
www.bip.boniewo.pl zakładka przetargi.
IV. Przedmiot zamówienia oraz zakresu zamówienia:
„Dożywianie dzieci w szkołach na terenie gminy Boniewo w roku szkolnym 2009/2010”.
Usługi będące przedmiotem zamówienia opisane są we Wspólnym Słowniku Zamówień w sposób następujący :
CPV- 55524000-9 Usługi dostarczania posiłków do szkól
Usługa będzie polegała na :
1. Przygotowaniu i dostarczaniu posiłków w następującej formie:
a) dla uczniów Szkoły Podstawowej w Boniewie i Publicznego Gimnazjum w Boniewie
- zupa + pieczywo – 1 x w tygodniu dla 160 osób
- zupa + drugie danie – 4 x w tygodniu dla 160 osób
b ) dla uczniów Szkoły Podstawowej w Osiecz Małym.
- śniadanie ( bułka nakładana ) dla 53 osób
Ogółem liczba dzieci objętych dożywianiem wynosi – 213 osoby
V. Dopuszcza się składanie ofert częściowych.
Część I Przygotowanie i dostarczanie posiłków
dla uczniów Szkoły Podstawowej w Boniewie i Publicznego Gimnazjum w Boniewie
- zupa + pieczywo – 1 x w tygodniu dla 160 osób
- zupa + drugie danie – 4 x w tygodniu dla 160 osób
Część II Przygotowanie i dostarczanie posiłków
dla uczniów Szkoły Podstawowej w Osiecz Małym.
śniadanie ( bułka nakładana ) dla 53 osób
VI. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
VII. Termin wykonania zamówienia:
Rok szkolny 2009/2010
- rozpoczęcie robót : 14 września 2009 rok
- zakończenie robót : zgodnie z terminem zakończenia roku szkolnego 2009/2010
VIII. Opis warunków udziału w postępowaniu :
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj :
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
IX. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą : „spełnia albo nie spełnia”
2. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania
3. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
X. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia , że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Zamawiający żąda :
1. Wykonawcy ubiegający się o uzyskanie zamówienia publicznego muszą złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych oraz, że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ ,
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzających odpowiednio , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3-m-ce przed upływem terminu składania ofert,
4. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. w art. 24 ust 1 pkt. 4-8 – ustawy Prawo Zamówień Publicznych , wystawionych nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert,
5. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.9 – ustawy , wystawionych nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert
W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów
Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługą stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Warunek będzie spełniony, jeżeli wykonawca załączy do oferty przynajmniej jedno zadanie w zakresie dożywiania, wydawania posiłków ,usługami gastronomicznymi. Do wykazu należy dołączyć dokument potwierdzający należyte wykonanie powyższej usługi.
W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów:
Polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
XI. Wadium:
nie dotyczy
XII. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
cena 100%
XIII. Miejsce i termin składania ofert:
osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy Boniewo ul. Szkolna 28, 87-851 , droga pocztowa na adres: Gmina Boniewo ul. Szkolna 28, 87-851 Boniewo do 17 sierpnia 2009 roku do godz. 9:30
XIV. Otwarcie ofert:
nastąpi 17 sierpnia 2009 roku o godz. 9:40 w Urzędzie Gminy Boniewo-gabinet Wójta Gminy.
XV. Termin związania z ofertą:
30 dni od daty otwarcia ofert.
XVI. Umowa ramowa :
Nie dotyczy
XVII. Zastosowanie aukcji elektronicznej:
Nie dotyczy
XVIII. Zastosowanie dynamicznego systemu zakupów:
nie dotyczy
XIX. Podwykonawcy
Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówienia podwykonawcy
XX. Zamówienia uzupełniające.
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego zgodnie z art.67 pkt 6
XXI. Osoby upoważnione do kontaktów:
Zofia Boratyńska tel. 054/284-02-58
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
pobierz (95kB)
Załączniki do SIWZ pobierz (46kB) , pobierz (44kB) , pobierz (58kB)
Załączniki do SIWZ pobierz (46kB) , pobierz (44kB) , pobierz (58kB)
Informacja dotycząca SIWZ
Pkt X opis sposobu przygotowania oferty pkt 8 otrzymuje brzmienie:
nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych.
Wynik przetargu dalej (30kB) , Streszczenie ofert dalej (29kB) , dalej (31kB)
W dniu 15 września 2009 roku podpisano umowę z wybranym wykonawcą.
Pkt X opis sposobu przygotowania oferty pkt 8 otrzymuje brzmienie:
nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych.
Wynik przetargu dalej (30kB) , Streszczenie ofert dalej (29kB) , dalej (31kB)
W dniu 15 września 2009 roku podpisano umowę z wybranym wykonawcą.
Wójt Gminy Boniewo
mgr inż. Marek Klimkiewicz
metryczka
Opublikował: Zdzisława Bywalska (24 lipca 2009, 15:51:05)
Ostatnia zmiana: Zdzisława Bywalska (15 września 2009, 14:26:00)
Zmieniono: informacja o podpisaniu umowy
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1431