zamówienie na:

Dożywianie dzieci w szkołach na terenie gminy Boniewo w roku szkolnym 2009/2010

zamawiający: Gmina Boniewo
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: poniżej kwot progowych
termin składania ofert: 17 sierpnia 2009  09:30
wynik postępowania: W wyniku przeprowadzonego przetargu wybrano jako usługodawcę Restaurację MALINOWA Mirosława Wawrzonkowska ,87-890 Lubraniec ul. Brzeska 35 




OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA
Ogłoszenie opublikowano w BZP Nr  253624  z dnia 24 lipca 2009 2009r.

I. Zamawiający : Gmina Boniewo ul. Szkolna 28, 87-851 Boniewo woj. Kujawsko-pomorskie
 
II. Tryb zamówienia : przetarg nieograniczony.
 
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie Specyfikacja Istotnych warunków Zamówienia:
www.bip.boniewo.pl  zakładka przetargi.
 
IV. Przedmiot zamówienia oraz zakresu zamówienia:
 „Dożywianie dzieci w szkołach na terenie gminy Boniewo w roku szkolnym 2009/2010”.
 
Usługi będące przedmiotem zamówienia opisane są we Wspólnym Słowniku Zamówień  w sposób następujący  :
CPV-  55524000-9 Usługi dostarczania posiłków do szkól
 
Usługa będzie polegała na :
1. Przygotowaniu i dostarczaniu posiłków w następującej formie:
       a)  dla uczniów Szkoły Podstawowej w Boniewie i Publicznego Gimnazjum w Boniewie
-      zupa + pieczywo – 1 x w tygodniu dla 160 osób
-      zupa + drugie danie – 4 x w tygodniu dla 160 osób
b ) dla uczniów Szkoły Podstawowej w Osiecz Małym.
- śniadanie ( bułka nakładana ) dla 53 osób
 
Ogółem liczba dzieci objętych dożywianiem wynosi – 213 osoby
 
V.  Dopuszcza się składanie ofert częściowych.
 
Część I Przygotowanie i dostarczanie posiłków
       dla uczniów Szkoły Podstawowej w Boniewie i Publicznego Gimnazjum w Boniewie
-      zupa + pieczywo – 1 x w tygodniu dla 160 osób
-      zupa + drugie danie – 4 x w tygodniu dla 160 osób
 
Część II Przygotowanie i dostarczanie posiłków
dla uczniów Szkoły Podstawowej w Osiecz Małym.
śniadanie ( bułka nakładana ) dla 53 osób
 
VI. Nie  dopuszcza się składania ofert wariantowych.
 
VII. Termin wykonania  zamówienia:
Rok szkolny 2009/2010
 
-   rozpoczęcie robót    :   14 września 2009 rok
-   zakończenie robót    :  zgodnie z terminem zakończenia roku szkolnego 2009/2010
 
VIII. Opis warunków udziału w postępowaniu :
 W  przetargu mogą wziąć udział  Wykonawcy, którzy spełniają  wymagania opisane  art. 22 ust. 1 ustawy  Prawo zamówień publicznych tj :
1.      posiadają uprawnienia do wykonywania  określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2.      posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują  potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
3.      znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4.      nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
IX. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą : „spełnia  albo nie spełnia”
2. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania
3.  Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
 
X. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU  W POSTĘPOWANIU:
  W celu potwierdzenia , że wykonawca posiada uprawnienia  do wykonywania określonej działalności  oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Zamawiający żąda :
1. Wykonawcy ubiegający się o uzyskanie zamówienia publicznego  muszą złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych oraz, że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych według wzoru  stanowiącego  załącznik  nr 4 do SIWZ ,
 
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie  do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania  ofert,
 
3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Oddziału  Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS  potwierdzających odpowiednio , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3-m-ce przed upływem terminu składania ofert,
 
4. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. w art. 24 ust 1 pkt. 4-8 – ustawy Prawo Zamówień Publicznych , wystawionych nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu  składania ofert,
 
5. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.9 – ustawy , wystawionych nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu  składania ofert
 
W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów
 
 Wykaz wykonanych usług  w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest  krótszy-  w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługą stanowiącym  przedmiot zamówienia, z  podaniem  ich wartości oraz daty i miejsca wykonania  oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane  należycie. Warunek będzie spełniony, jeżeli  wykonawca załączy  do oferty przynajmniej jedno zadanie w zakresie dożywiania, wydawania posiłków ,usługami gastronomicznymi. Do wykazu należy dołączyć dokument potwierdzający należyte wykonanie powyższej usługi.
  
 W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów:
Polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
XI. Wadium:
nie dotyczy
 
XII. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
cena 100%
 
XIII. Miejsce i termin składania ofert:
osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy Boniewo ul. Szkolna 28, 87-851 , droga pocztowa na adres: Gmina Boniewo ul. Szkolna 28, 87-851 Boniewo do 17 sierpnia 2009  roku do godz. 9:30
 
XIV. Otwarcie ofert:
nastąpi  17 sierpnia 2009 roku o godz. 9:40 w Urzędzie Gminy Boniewo-gabinet Wójta Gminy.
 
XV. Termin związania z ofertą:
 30 dni od daty otwarcia ofert.
 
XVI. Umowa ramowa :
Nie dotyczy
 
XVII. Zastosowanie  aukcji elektronicznej:
Nie dotyczy
 
XVIII. Zastosowanie dynamicznego systemu zakupów:
nie dotyczy
 
XIX. Podwykonawcy
Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówienia podwykonawcy
 
XX. Zamówienia uzupełniające.
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego  zgodnie z art.67 pkt 6
 
XXI. Osoby upoważnione do kontaktów:
 
Zofia Boratyńska tel. 054/284-02-58
 
  Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia pobierz (95kB) word
  Załączniki do SIWZ pobierz (46kB) word , pobierz (44kB) word , pobierz (58kB) word

Informacja dotycząca SIWZ

Pkt X opis sposobu przygotowania oferty pkt 8 otrzymuje brzmienie:
nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych
.
Wynik przetargu dalej (30kB) word , Streszczenie ofert dalej (29kB) word , dalej (31kB) word
W dniu 15 września 2009 roku podpisano umowę z wybranym wykonawcą.

Wójt Gminy Boniewo
mgr inż. Marek Klimkiewicz
 

metryczka


Opublikował: Zdzisława Bywalska (24 lipca 2009, 15:51:05)

Ostatnia zmiana: Zdzisława Bywalska (15 września 2009, 14:26:00)
Zmieniono: informacja o podpisaniu umowy

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1431