zamówienie na:

usługi transportowe dla dzieci i młodzieży w roku szkolnym 2009/2010 i 2010/2011

zamawiający: Gmina Boniewo
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: TIRG 341/4/09
wartość: poniżej kwot progowych
termin składania ofert: 17 sierpnia 2009  09:00
wynik postępowania: W dniu 19 sierpnia Komisja przetargowa dokonała wyboru wykonawcy Usługi Transportowe Grzegorz Baszewski zam. Sokołowo 34, 87-865 Izbica Kujawska realizującego zamówienia publiczne „Usługi transportowe dla dzieci i młodzieży w roku szkolnym 2009/2010 i 2010/2011” .Oferowana cena 4,80 złotych za 1 km . 





 OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA


Ogłoszenie opublikowano w BZP w dniu 24 lipca 2009 roku pod nr 119659
 
I. Zamawiający : Gmina Boniewo ul. Szkolna 28, 87-851 Boniewo woj. Kujawsko-pomorskie
 
II. Tryb zamówienia :
Postępowanie  o zamówienie publiczne  prowadzone jest  na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych ( tekst jednolity Dz. U. Z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 oraz z 2008 Nr 171,poz.1058 ) w trybie przetargu nieograniczonego o wartości mniejszej od kwot progowych określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 na usługi.
 
 
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie Specyfikacja Istotnych warunków Zamówienia:
www.bip.boniewo.pl  zakładka przetargi.
 
IV. Przedmiot zamówienia oraz zakresu zamówienia:
 „Usługi transportowe dla dzieci i młodzieży w roku szkolnym 2009/2010 i 2010/2011”
 
Usługi będące przedmiotem zamówienia opisane są we Wspólnym Słowniku Zamówień    
w sposób następujący  :
CPV- 60100000-9 usługi  w zakresie transportu drogowego
 
Usługa będzie polegała na :
1.Dowiezieniu  dzieci do Publicznego Gimnazjum w Boniewie oraz Szkoły Podstawowej w Boniewie oraz odwiezieniu dzieci z  Publicznego Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w Boniewie w godzinach popołudniowych na niżej podanych trasach:
Zamawiający przyjmuje, że dowóz dzieci realizowany będzie zgodnie z poniżej opracowanymi trasami. Za początek trasy przyjmuje się pierwszy przystanek .
 
Trasy przed zajęciami lekcyjnymi:
Trasa Nr 1: Sarnowo- Pyszkowo-Łączewna-Łąki Wielkie- Boniewo – 8,600 km
Trasa Nr 2 : Janowo-Osiecz Mały-Osiecz Wielki-Anielin-Arciszewo-Boniewo- 9,900 km,
Trasa Nr 3 : Łaki Zwiastowe-Łąki Markowe-Szczytno- 5,900 km,
Trasa Nr 4 :Otmianowo-Sułkówek-Grójec-Boniewo- 10,400 km,
Trasa Nr 5 : Grójec-Grójczyk-Lubomin Leśny-Lubomin-Boniewo- 10,000 km,
Trasa Nr 6 : Michałowo-Lubomin-Bierzyn- Arciszewo- 8,800 km
Trasa Nr 7- Sułkówek-Otmianowo-Boniewo – 4,50 km
 
Ogółem długość tras wykonywanych przed zajęciami lekcyjnymi – 58,100 km
 
Trasy po zakończeniu zajęć lekcyjnych:
 
Trasa Nr 1: Boniewo-Arciszewo-Anielin-Osiecz Wielki-Sarnowo-Pyszkowo-Łączewna-Łąki Wielkie– 15,000km
Trasa Nr 2: Arciszewo-Bierzyn-Lubomin-Lubomin Leśny –Grójczyk-Grójec-14,000km
- trasa wykonywana będzie dwukrotnie po zajęciach szkolnych,
Trasa Nr 3: Boniewo-Arciszewo-Łąki Wielkie-Pyszkowo-Sarnowo-10,000km,
 
Trasa Nr 4: Grójec-Sułkówek-Otmianowo – 10,400 km- trasa wykonywana będzie dwukrotnie po zajęciach szkolnych,
Trasa Nr 5 : Boniewo-Anielin-Osiecz wielki-Osiecz Mały-Janowo- 8,300 km.
Trasa Nr 6: Łąki Zwiastowe-Łąki Markowe-Szczytno- 5,300 km
Trasa Nr 7- Boniewo-Otmianowo- Sułkówek – 4,50 km
 
Ogółem długość tras wykonywanych po zakończeniu zajęć lekcyjnych= 91,900 km.
 
Ogółem długość tras wynosi 150   kilometrów.
 2. Zapewnienie transportu dzieci i młodzieży w roku szkolnym 2009/2010 i 2010/2011 na zawody sportowe, konkursy i występy artystyczne.
 3. Zapewnienie transportu dzieci i młodzieży na wycieczki szkolne.
Wykonawca jest zobowiązany zapewnić dwóch opiekunów przewożonych dzieci  załączając jego referencje( jeden opiekun w autobusie).
Kierowca autobusu  nie może pełnić funkcji opiekuna.
W celu potwierdzenia , że wykonawca posiada uprawnienia  do wykonywania określonej działalności  oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Zamawiający żąda :
 
V. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU   W POSTĘPOWANIU
1. Licencji w zakresie  działalności objętej zamówieniem publicznym.
 
2. Wykonawcy ubiegający się o uzyskanie zamówienia publicznego  muszą złożyć oświadczenie   o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych oraz, że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych według wzoru  stanowiącego  załącznik  nr 4 do SIWZ ,
 
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie  do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania  ofert,
 
4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Oddziału  Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS  potwierdzających odpowiednio , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3-m-ce przed upływem terminu składania ofert,
 
5. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. w art. 24 ust 1 pkt. 4-8 – ustawy Prawo Zamówień Publicznych , wystawionych nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu  składania ofert,
 
6. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.9 – ustawy , wystawionych nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu  składania ofert
 
W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów
 
1. Wykaz wykonanych usług  w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest  krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługą stanowiącym  przedmiot zamówienia, z  podaniem  ich wartości oraz daty i miejsca wykonania  oraz  załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane  należycie.  Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca załączy do oferty podpisany przez osobę/y uprawnioną wykaz, w którym zostanie ujęte przynajmniej jedno zadanie w zakresie usług transportowych dla osób. Do wykazu należy dołączyć dokument potwierdzający  należyte wykonanie usług.          
  
 
2. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń  jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca w przypadku wskazania narzędzi i urządzeń, którymi będzie dysponował należy przedłożyć pisemne zobowiązanie innego podmiotu o udostępnieniu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń.
zgodnie w par.22 i par.23 Rozporządzenia Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U z 2003r. Nr 32 poz.262 z późn. zm.)- wymagane są co najmniej dwa  autokary, na  co najmniej 40 miejsc .
 
5. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć we wykonaniu zamówienia w raz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia -Wykonawca jest zobowiązany zapewnić dwóch opiekunów przewożonych dzieci oraz dwóch kierowców załączając ich referencje oraz dołączyć uprawnienia kierowców. W przypadku wskazania osób, którymi będzie dysponował wykonawca należy przedłożyć pisemne zobowiązanie innego podmiotu o udostępnieniu osób zdolnych do  wykonania zamówienia publicznego
Kierowca autobusy nie może pełnić funkcji opiekuna .
 
W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów:
 
Polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
VI. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
 
VII. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
 
VIII. Termin wykonania  zamówienia:
Rok szkolny 2009/2010 i 2010/2011
 
-   rozpoczęcie robót    :   1 września 2009 rok
-   zakończenie robót    :  zgodnie z terminem zakończenia roku szkolnego 2010/2011
 
IX. Opis warunków udziału w postępowaniu :
 W  przetargu mogą wziąć udział  Wykonawcy, którzy spełniają  wymagania opisane  art. 22 ust. 1 ustawy  Prawo zamówień publicznych tj :
1.      posiadają uprawnienia do wykonywania  określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2.      posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują  potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
3.      znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4.      nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24   ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
  X. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą : „spełnia  albo nie spełnia”
2. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania
3.  Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
 
XI. Wadium:
nie dotyczy
 
XII. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
cena 100%
 
XIII. Miejsce i termin składania ofert:
osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy Boniewo ul. Szkolna 28, 87-851 , droga pocztowa na adres: Gmina Boniewo ul. Szkolna 28, 87-851 Boniewo do 17 sierpnia 2009  roku do godz. 9:00
 
XIV. Otwarcie ofert:
nastąpi  17 sierpnia 2009 roku o godz. 9:15 w Urzędzie Gminy Boniewo-gabinet Wójta Gminy.
 
XV. Termin związania z ofertą:
 30 dni od daty otwarcia ofert.
 
XVI. Umowa ramowa :
Nie dotyczy
 
XVII. Zastosowanie  aukcji elektronicznej:
Nie dotyczy
 
XVIII. Zastosowanie dynamicznego systemu zakupów:
nie dotyczy
 
XIX. Podwykonawcy
Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówienia podwykonawcy
 
XX. Zamówienia uzupełniające.
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego  zgodnie z art.67 pkt 6
 
XXI. Osoby upoważnione do kontaktów:
 
mgr Anna Kozłowska tel/fax/054 2840181
 

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia pobierz (94kB) word
Załączniki do SIWZ pobierz (46kB) word , pobierz (52kB) word , pobierz (46kB) word , pobierz (49kB) word
 
Streszczenie oceny i i porównanie złożonych ofert pobierz (28kB) word

 
Wójt Gminy Boniewo
mgr inż. Marek Klimkiewicz

metryczka


Opublikował: Zdzisława Bywalska (24 lipca 2009, 15:46:56)

Ostatnia zmiana: Zdzisława Bywalska (21 sierpnia 2009, 11:41:59)
Zmieniono: załącznik Nr 21

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1449