Przetargi aktualne (0)  |  Przetargi w toku (0)  |  Przetargi rozstrzygnięte (121)  |  Przetargi unieważnione (21)

zamówienie na:

Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Boniewo 2018-2019

zamawiający: Gmina Boniewo
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZPiPF.3.2017
wartość: poniżej kwot progowych
termin składania ofert: 7 czerwca 2017  11:00
wynik postępowania: za ofertę najkorzystniejszą została uznana oferta:Tönsmeier Centrum Sp z o.o.99-300 Kutno ul. Łąkoszyńska 127 Oddział Koło ul. Sosnowa 1, 62-600 Koło . 






Ogłoszenie nr 518744-N-2017 z dnia 2017-05-26 r.
Gmina Boniewo: Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Boniewo 2018-2019

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nazwa projektu lub programu



O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Boniewo, krajowy numer identyfikacyjny 91086680900000, ul. ul. Szkolna  28 , 87851   Boniewo, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 054 284 01 81, e-mail anna.grunt@interia.pl, faks 054 284 06 71.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.boniewo.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):



I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.boniewo.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.boniewo.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie




Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
za pomocą pśrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku Prawo Pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
87-851 Boniewo ul. Szkolna 28 / Urząd Gminy Boniewo /

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)



SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Boniewo 2018-2019
Numer referencyjny: ZPiPF.3.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:

II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Boniewo 2018-2019 ” 1.Odbieranie, transport i zagospodarowanie wszystkich odpadów komunalnych z terenu Gminy Boniewo 2. Ogólna charakterystyka Gminy Boniewo w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych. Teren gminy charakteryzuje się głównie rozproszoną zabudową .Szacunkowo około 98% osób aktualnie deklaruje segregowanie odpadów, a 2 % oddawanie odpadów zmieszanych-niesegregowanych. Na terenie Gminy Boniewo jest 846 gospodarstw domowych, oraz około 200 działek rekreacyjnych nad jeziorem Ługowiska w miejscowości Łączewna. oraz szacunkowo 15 działek nad jeziorem Grójec w m. Grójczyk Powierzchnia gminy - 77,56 km2. W Gminie Boniewo w 2016 roku zebrano; Kod odpadu Rodzaj odpadu Masa odpadu /Mg/ 200301 niesegregowane(zmieszane )odpady komunalne 52,56 200399 Odpady komunalne nie wymienione w innych grupach 10,12 150106 Zmieszane odpady opakowaniowe 218,44 150102 Opakowania z tworzyw sztucznych 7,82 150107 Opakowania ze szkła 7,98 RAZEM 350,78 W 2017 rok w gminie Boniewo przewiduje się zebrać około 360 Mg odpadów komunalnych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia a) Wykonawca zobowiązany jest do zebrania i zagospodarowania wszystkich odpadów przygotowanych do odebrania również usytuowanych obok pojemnika, worka w formie tzw. dostawki. b) W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca raz w roku zrealizuje z terenu nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy odbiór następujących odpadów: sprzętu elektrycznego i elektronicznego, foli po kiszonkach i nawozach, mebli i innych odpadów wielkogabarytowych, styropianu budowlanego i opakowaniowego . Termin i miejsce zbiórki zostaną podane przez Zamawiającego z miesięcznym wyprzedzeniem. c) Wykonawca przed złożeniem oferty, ma możliwość zapoznania się z terenem, na którym działalność będzie prowadzona. d) Wykonawca będzie odbierał odpady ustawione przez właścicieli nieruchomości w sposób umożliwiający swobodny dostęp wykonawcy do pojemnika/ worka z odpadami. e) Wykonawca odbierze odpady selektywne z nieruchomości jeżeli minimum 95% odpadów będzie zebrana w sposób selektywny, tzn. 5% odpadów może być innych niż segregowane. f) Wykonawca bezpłatnie zaopatrzy gospodarstwa domowe w worki na odpady segregowane (szkło, tworzywa sztuczne, metal, papier ) . Wykonawca dostarczy nieodpłatnie minimum 8000 szt. worków w każdym roku związania umową w tym: 2000 sztuk worków kolor zielony z napisem „szkło” , 5000 sztuk worków kolor żółty z napisem „metale i tworzywa sztuczne” oraz 1000 worków kolor niebieski z napisem „papier” i zorganizuje ich odbiór, transport i zagospodarowanie min. cztery razy w każdym roku związania umową. g) Wykonawca odbierze odpady komunalne wytworzone przez mieszkańców podczas masowych imprez między innymi festyny, dożynki, turnieje , konkursy, Sprzątanie świata itp. h) Zakres zamówienia dotyczy wszystkich zamieszkałych nieruchomości z terenu Gminy Boniewo zabudowy jedno i wielorodzinnej ,oraz terenu zespołu szkół w Boniewie, obiektów sportowych (zespół boisk ORLIK, boiska wielofunkcyjne , boisko sportowe ) świetlic wiejskich (Boniewo, Lubomin, Bierzyn, Arciszewo, Grójczyk, Łąki Wielkie, Osiecz Wielki, Kaniewo, Otmianowo, Osiecz Mały ), przystanków autobusowych, obiektów administracji samorządowej, innych obiektów wskazanych przez zamawiającego gdzie zostaną wytworzone odpady komunalne przez mieszkańców, oraz działek rekreacyjnych nad jeziorem Ługowiska w miejscowości Łączewna oraz jez. Grójec . i) Wykonawca zobowiązany jest do ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych na legalizowanej wadze. j) Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontrolnego ważenia samochodów przed rozpoczęciem zbiórki odpadów oraz po zakończeniu zbiórki odpadów w danym dniu odbioru odpadów, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, k). Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia odpadów na własny koszt do instalacji przewidzianej do zastępczej obsługi w przypadku awarii regionalnej instalacji. l). Wykonawca jest zobowiązany do odebrania, transportu i zagospodarowania każdej ilości odpadów, stanowiących przedmiot zamówienia. ł) wykonawca nieodpłatnie zaopatrzy w dwa pojemniki 1100 litrów targowisko „Mój Rynek” w Boniewie na odpady suche i mokre n)wykonawca zaopatrzy nieodpłatnie w pojemniki 1100 l Zespół Szkół w Boniewie oraz Urząd Gminy w Boniewie. 4.Rodzaj i częstotliwość odbioru stałych odpadów komunalnych zmieszanych i odbieranych selektywnie a) Niesegregowane zmieszane odpady komunalne kod 20 03 01 oraz selektywnie zbierane odpady komunalne wskazane w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Boniewo zbierane będą do pojemników i opakowań lub worków ustawionych w miejscach wskazanych przez właściciela nieruchomości minimum 1 raz w miesiącu- piątek b) Odbiór odpadów z działek rekreacyjnych : raz w miesiącu w okresie od 1 października do 30 kwietnia - poniedziałek oraz dwa razy w miesiącu począwszy od 1 maja do 30 września każdego roku - poniedziałek za wyjątkiem miesięcy lipiec- sierpień kiedy odpady będą odbierane cztery razy w m-cu- poniedziałek . c) wykonawca raz w miesiącu począwszy od 01 października do 30 kwietnia każdego roku odbierze popiół , b) Wykonawca odbiera od właścicieli nieruchomości zamieszkałych każdą ilość niesegregowanych zmieszanych i selektywnych odpadów komunalnych. Zamawiający wymaga zatrudnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (art. 22 § 1 Kodeksu pracy) pracowników fizycznych, którzy wykonują czynności związane z odbiorem odpadów z posesji .Zamawiający może w każdym czasie w celu potwierdzenia danych zawartych w wykazie żądać przedłożenia dokumentów, zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1do SIWZ. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ

II.5) Główny kod CPV: 90533000-2
Dodatkowe kody CPV:

Kod CPV 90512000-9 90511000-2 90513100-7 90500000-2 90514000-3



II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2018-01-02   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, o ile zostały one określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w zaproszeniu do potwierdzenia zainteresowania. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 1) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust.5 pkt 1-8 z uwzględnieniem art.24 ust.7 i 8 Prawa zamówień publicznych Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia Informacje dodatkowe
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 -oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca może złożyć raz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające , że powiązania z innym wykonawcą nie prowadza do zakłócenia konkurencji w postępowaniu że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:



III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Nie dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Oferta być zabezpieczona wadium w wysokości 4.000 złotych ,słownie cztery tysiące złotych 00/100wniesione przed upływem terminu składania ofert tj. do 7 czerwca 2017 roku do godz.11:00

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:




IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:




IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:




IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

Kryteria Znaczenie cena 60,00 samochody z normą EURO 6 15,00 termin płatności 25,00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
licytacja wieloetapowa

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
I. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: 1) inne zmiany prawa powszechnie obowiązującego wpływające na zasady odbierania, transportu i zagospodarowania odpadów, 2) zmiany wynagrodzenia umownego w przypadku wprowadzenia ustawowej zmiany stawki podatku VAT, 3) wprowadzenia zmian w stosunku do opisu przedmiotu umowy w zakresie wykonania usług w sytuacji konieczności usprawnienia procesu realizacji przedmiotu umowy, 4) w przypadku zmian prawnych i organizacyjnych Wykonawcy. II. Istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, przewidziane dopuszczalne są tylko pod następującymi warunkami: 1) zmiany nie mogą powodować zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy określonego w niniejszej umowie, z zastrzeżeniem pkt.I ppkt 2); 2) zmiana osób przewidzianych do realizacji zamówienia może nastąpić tylko na osoby o kwalifikacjach zawodowych równorzędnych lub wyższych do kwalifikacji, które podlegały ocenie, 3) jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 25 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Zmiana umowy dokonana zostanie w formie pisemnego aneksu podpisanego przez strony niniejszej umowy. Wszelkie zmiany w umowie będą dokonywane w formie aneksu na które zamawiający może wyrazić zgodę.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-06-07, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:


Specyfikacja Istotnych warunków zamówienia pobierz (88kB) word
projekt umowy pobierz (36kB) word
oświadczenia pobierz (20kB) word   pobierz (18kB) word
grupa kapitałowa pobierz (11kB) word

Zgodnie z art.38.ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych podajemy treść zapytania do SIWZ  z dnia 30 maja 2017 roku dalej (100kB) pdf

Zgodnie z art.38.ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych podajemy odpowiedź do  zapytania z dnia 30 maja 2017 roku pobierz (195kB) pdf

Zgodnie z art.38.ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych podajemy treść zapytania do SIWZ  z dnia  2 czerwca 2017 roku dalej (129kB) pdf

Zgodnie z art.38.ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych podajemy odpowiedź do  zapytania z dnia 2 czerwca  2017 roku dalej (153kB) pdf

Informacje art.86 ust.5 PZP:

I. Gmina na sfinansowanie zamówienia przeznaczyła kwotę 15.000 PLN/m-c ogólna kwota przeznaczona na realizację  usługi  360.000PLN

II. Złożone oferty
 
1Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej SANIKO sp. z o.o. ul. Komunalna 4, 87-800 Włocławek .Oferowana cena  19656,00 PLN/m-c  PLN gwarancja nie dotyczy  termin wykonania zamówienia 02.01.2018-31.12.2019   termin płatności 30 dni.

2. Tönsmeier 99-300 Kutno ul. Łąkoszyńska 127 Oddział 62-600 Koło ul. Sosnowa 1 Oferowana cena  18144,00 PLN/m-c  PLN gwarancja nie dotyczy  termin wykonania zamówienia 02.01.2018-31.12.2019   termin płatności 30 dni.



 Informacja o wyniku przeprowadzonego postępowania

Na podstawie art. 92 ust. 2   ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz.2164  z późn. zm.), Zamawiający -  Gmina Boniewo  reprezentowana przez Wójta Gminy Boniewo  informuje ,że za ofertę najkorzystniejszą została uznana oferta:


Tönsmeier  Centrum Sp z o.o.99-300 Kutno ul. Łąkoszyńska 127 Oddział Koło ul. Sosnowa 1, 62-600 Koło , która uzyskała najwyższą ilość punktów podczas oceny dokonanej przez członków komisji przetargowej :  Kryterium cena   60 pkt Kryterium terminem płatności 25 pkt , kryterium samochody z normą EURO 6 - 15 pkt  razem 100 pkt.
 

 I . Złożone oferty  i uzyskane punkty :
1. Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej „Saniko” Sp. z o.o. ul. Komunalna 4  ,,87-800 Włocławek oferta uzyskała : Kryterium cena  55,38 pkt Kryterium terminem płatności 25 pkt kryterium  samochody z normą EURO 6 -15 pkt  razem 95,38 pkt.
 
2. Tönsmeier  Centrum Sp z o.o.99-300 Kutno ul. Łąkoszyńska 127 Oddział Koło ul. Sosnowa 1,     62-600 Koło , oferta uzyskała:   Kryterium cena   60 pkt Kryterium terminem płatności 25 pkt , kryterium samochody z normą EURO 6 -15 pkt  razem 100 pkt
     
II. W ramach postępowania nie prowadzono negocjacji oraz dialogu .
III. W ramach postępowania nie ustanowiono  dynamicznego systemu zakupów
i nie dopuszczono do  dynamicznego systemu zakupów .
IV. Postępowanie nie podlega unieważnieniu .



Boniewo, dnia 28.06.2017 rok

24 lipca 2017 roku Wójt Gminy Boniewo podpisał umowę z Tönsmeier Centrum Sp z o.o Oddział Koło ,  ,  Łąkoszyńska 127,  99-300,  Kutno ,  kraj/woj. łódzkie na realizację zadania .


metryczka


Opublikował: Zdzisława Bywalska (26 maja 2017, 13:50:06)

Ostatnia zmiana: Zdzisława Bywalska (24 lipca 2017, 14:24:56)
Zmieniono: podpisanie umowy

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1841